2013. augusztus 18., vasárnap

Üdvözöllek...

Üdvözöllek a world of bree alblogján!

Elég régóta foglalkoztat az egészséges életmód, a helyes és mértékletes táplálkozás, nem olyan régóta a sportosabb életmód. Sajnos kiskorom óta súlyproblémákkal küzdök, hol kevesebbel, hol többel. Átéltem már a cikizést, az önsajnálatot, önutálatot, a tettvágyat, a sikerhez vezető utat és a nagy visszaesést is...sajnos nem egyszer. Most, hogy újból a 'nulláról' indulok a testemet tekintve, de annál több tapasztalattal és tudással a hátam mögött, közelítve a második X-hez, elég tettvágyat és elszántságot érzek magamban, hogy elérjem a célomat.
Ezt a blogot nem csak a fogyni vágyóknak szánom majd, hanem azoknak is, akik szeretnének a sportosabb, egészségesebb életmód felé nyitni, illetve azoknak, akik már jó úton haladnak csak éppen egy kis motiválásra van szükségük, hogy kilépjenek a lelki gödörből.

Várok minden olvasót szeretettel!
bree

4 megjegyzés:

  1. "közelítve a második X-hez" - mintha a negyvenhez közelítenél, de aranyos volt :DD

    Egyébként jövök én is, nekem sem ártana fogynom, szóval kíváncsi vagyok! :)

    C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát na : D tisztára sokkol, hogy már csókolomoznak a 14évesek... : D

      Törlés
    2. Ja, olyat nekem is szoktak :D Igazából elmondják vagy 50-szer, aztán majd fel sem tűnik :D

      Törlés