2014. január 23., csütörtök

Beszámoló | Január 19.

Sziasztok!
Tartozok nektek ezzel a beszámolóval, de most bepótolom a lemaradásom!
A bejegyzés címe az, hogy "kezdem megszokni" és ha ti is keményen csináljátok az edzést, akkor ti is érzitek már a változást.

Persze ez egyén- és kondíciófüggő, de két hét elteltével már érezhető az, hogy jobban bírod csinálni a gyakorlatokat, kezd az izomzatod alakulni, később fulladsz ki és egyre többet tudsz csinálni az ismétlésekből. Én elmondhatom magamról, hogy eddig 2 és fél kiló ment le, most kezd igazán beindulni a mérleg.
Nagyon fontos, hogyha a mérlegnek hiszel, akkor ne keseredj el az első hét után, amiért nem mozdul a mutató vagy talán még többet is mutat. Köztudott, hogy az izom nehezebb, mint a zsír, így az elején akár felfelé is billenhet a mérleg, illetve hurkásabbnak, narancsbőrösebbnek vagy puffadtabbnak érezheted magam. Mindez azért van, mert az edzés során nő az izomzat, ami kitolja a felette lévő zsírréteget. Később viszont már ez az izom fogja elégetni is, úgyhogy nem szabad az elején feladni, csak mert nem jön kapásból a hatás.

Sokan mondják, hogy nem a mérlegnek kell hinni - pont azért, mert az izom nehezebb mint a zsír -, hanem a tükörnek, én mégis mind a kettőre alapozok.
Az én meglátásom az, hogyha kevés súlyfeleslegünk van vagy a testünkön akarunk alakítani, feszesíteni és izmosítani, akkor tényleg a tükörnek kell hinni, nagy súlyfelesleg esetén viszont ez nembiztos, hogy elég motiváló, hiszen hosszabb idő kell a látványos fejlődésnek és nem biztos, hogy rögtön látszódni fognak az izmok.

Ti hogy haladtok a kilókkal?

2014. január 14., kedd

A túlsúly/hízás örömei

Sziasztok!

A címet ironikusnak szántam, gondolom sejtettétek. Nem szeretnék most különböző egészségügyi problémákról írni nektek, hiszen nincs ilyen végzettségem, illetve rengeteg helyen utána tudtok olvasni ezeknek. Inkább a mindennapi problémákról írnék, amiket talán magunknak se akarunk bevallani.

- fáj a talpad, bokád, térded, csípőd
- csúnya bőr
- a harmadikra, már levegő után kapkodva érsz fel
- a busz utáni kis futás is légszomjat vált ki
- a melltartó kötözött sonkaként vág meg
- egyre szűkebb az a nadrág
- egyre bővebb pulcsikat hordasz, hogy ne látszódjon a hurka
- egyik képen se tetszel magadnak
- a hosszanti csíkos ruhákat messze kerülöd
- a pirosat meg pláne
- szorul az ujjadon az eddig jó gyűrű
- nem, más nem izzad úgy a buszon, mint te

Csak egy kis ízelítőt hoztam nektek. Akik ismerik ezeket az érzéseket, azokat remélem azért vettem rá egy kis mozgásra, akik pedig nem, azokat pedig remélem azért, hogy ne is érezzék soha!

Legyen szép napotok!
Mozgásra fel!

2014. január 12., vasárnap

Beszámoló | Január 12.

Sziasztok!

Itt az ideje az első beszámolónak! A neve: fáj mindenem - az elmúlt hét

Jaaj hát szánom bánom, de igazából ez a hét nem úgy telt, ahogy elterveztem, se evés, se mozgás terén. Úgy igazán az elmúlt két napban kapcsoltam rá, ami nagyon nagy hiba, de be kell vallani. Ettől eltekintve ma olyan keményen tornáztam, hogy csak na, ilyen "ha eddig lazsáztál, akkor most bűnhődj" alapon : D

Nektek hogy telt ez a hét? Tartottátok magatokat?


2014. január 9., csütörtök

Ösztönző zene

Sziasztok!

Igaz, hogy az igazi világom a punk-rock, de edzeni mégis ezekre az ütemesebb zenékre a legjobb.
Hajrá hajrá!! : )




You want a hot body?
...
You better work bitch!

2014. január 7., kedd

Edzésterv az F&F-től

Igen jól olvasod! Az F&F-től!

Fel vagyok iratkozva az F&F hírlevelére, és a legutóbbi e-mailben írták, hogy egy edző segítségével kialakítottak egy teljes edzéstervet, táplálkozási tanácsokkal együtt. Megnéztem és tényleg hasznos gyakorlatok vannak benne. Leírják a bemelegítést és a nyújtást is, képekkel illusztrálva.


Ha IDE kattintotok, akkor megtaláljátok az oldalt, nézzetek szét rajta, megéri!

Heti három napi edzésre buzdít, kezdőként is kibírható gyakorlatokkal! Én is el fogom végezni a gyakorlatokat, de beépítve a testmozgásomban, ugyanis én igénylem a napi mozgást, így heti háromszor velük toldom meg a sportadagom. 
Nézzétek meg az oldalt, nézzétek végig a gyakorlatokat, heti háromszor 30 perc igazán belefér mindenkinek! ; )

Legyen szép napotok!

2014. január 6., hétfő

Beszámoló január

Sziasztok!

A képkihívások és a köröm kihívások ihlették ezt a képet. Gondoltam lehetne egy ilyen beszámoló a testmozgásról is, hogy hogyan haladok (haladunk). Kb. a hetek kulcsmondatait írtam le, mert valahogy ilyen fázisokba fogunk kerülni a testmozgást illetően.
Ha van kedvetek tartsatok velem a beszámolóval! : )


2014. január 3., péntek

Üdv 2014!

Sziasztok!

Már idejét sem tudom, hogy mikor írtam erre a blogra bejegyzést. Viszont itt a jó ír, ebben az évben ez változni fog! : )

Na ki fogadta meg rajtam kívül, hogy ebben az évben fogyni fog? És hanyadszorra fogadtuk meg....? Mert én már sokadjára. Viszont itt az idő, hogy be is teljesítsük a dolgot és nyáron úgy álljunk a tükör előtt a bikininkben, hogy elmondhassuk "igen, ez már valami!!" és ne a hasunkat takargatva üljünk a medence szélén.
Szeretnék nektek újabb és újabb energialöketet adni a bejegyzéseimmel!
Remélem együtt elérjük a célunkat és bombák leszünk a bikininkben! ; )

Várjátok a bejegyzéseket?
Legyen szép estétek, és letenni azt a nasit!! ; )