2014. március 1., szombat

Bűnözés

Sziasztok!

Egy örök kérdés szerintem a bűnözés azok között, akik éppen diétáznak vagy fogyni szeretnének. Nyilván ha kifejezett étrenden vagy (ami tegyük hozzá soha nem eredményez végleges fogyást, maximum átmenetit) akkor nem lehet bűnözni. Viszont ha szeretnél fogyni, formálódni és ezért odafigyelsz az étrendedre, akkor igenis felmerülhet a kérdés, hogy szabad-e bűnözni kicsit?!

Véleményem szerint igen.
Én nem mondanám magam egy kitartó embernek, aki elhatározza magát és ha két hónapig nem változik semmi, akkor is ugyan olyan lelkesedéssel csinálja a dolgot. Nekem kell a köztes löket.
Illetve kell, hogy boldoggá tegyen az amit csinálok. Ugyan ilyen az életmód is. Nem leszünk boldogok attól, hogy egy családi összejövetelen vagy egy gasztronómiai rendezvényen csupa finomságot látunk és nem eszünk belőle. Ilyen esetekben, de csak is ilyenkor(!!!) szabad bűnözni szerintem.
Persze nem úgy, hogy befaljuk az eddig elért eredményt, de egy két szelet sütemény nem fogja megborítani az egészet, illetve ezzel biztosítjuk magunkat, hogy két nap múlva esetleg ne emeljünk le egy tábla milkát a bolt polcáról, emlékezve a sok finomságra, amiből nem ettünk.

4 megjegyzés:

  1. Egyébként egyetértek veled, én heti egyszer engedek meg magamnak édességet, bár akkor is igyekszem a szénhidrát-mentesből falatozni, esetleg készíteni.

    VálaszTörlés
  2. Tudod, ez egy érdekes kérdés. Én bűnözős típus vagyok, de nem úgy kell elképzelni, hogy leülök, és befalok mindent, ami a kezem ügyébe akad, hanem csak egy harit, és megnyugszik a lelkem. Ha meg kicsit többet ettem, akkor meg cserébe többet tornázok.
    Hogy meglegyen az az egyensúly, amit az ember elveszt a bűnözés tudatával.
    Mondjuk, szerintem, ha valamit kívánunk, akkor valamiben hiányt szenvedünk, és ezt jelzi a szervezet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez egy nagyon jó módszer. Én is így szoktam. Mert így nincs megvonás de mégse eszek annyit, hogy bűntudatom legyen esetleg vagy utána tényleg megnyomom a tornát. : )

      Törlés