2014. március 28., péntek

Egészséges finomság

Sziasztok!

Ma ismét egy receptet hoztam nektek, amivel még csak bűnöznünk sem kell.


Csúnya...tudom. De nagyon finom és igazán laktató!

Ez egyféle palacsinta lenne, leöntve csoki"szósszal" és egy kis gyümölcs. A képen 3 palacsinta van, viszont a lentebb írt tojásfehérjéből kb. 8-10 darab jött ki.

  • A palacsintához nincs másra szükséged, mint 3 tojásfehérjére, édesítőszerre és 4-5 kanál zabpehely lisztre. Felvered géppel a tojásfehérjéket, majd hozzá kevered az édesítőszert és a zabpehely lisztet. Lisztet nem muszáj külön venned a boltba, elég ha a meglévő zabpelyhet beleteszed egy darálóba és kész is. 
  • Ezután felolvasztasz kókuszzsírt egy serpenyőbe és kanállal beleraksz a tésztából. Mindkét oldalát megsütöd. Sütés közben eléggé füstöl, így jobb, ha kinyitsz egy ablakot. A habos állaga össze fog esni.
Csoki"szósz": Az öntetet rá én csokoládéízű fehérjeporból készítettem. Szerintem bármilyen más fehérjével nagyon finom. A hozzá járó mérőkanálnak az 1/4-ét kevés tejben elkevertem - úgy, hogy szószos állaga legyen - aztán ráöntöttem a palacsintákra.


Végül még pár cikk narancsot is raktam mellé.

Nagyon hamar megvan és bűntudat nélkül lehet enni. : )

2 megjegyzés:

  1. tetszik ez a blog,ezért feliratkoztam :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik, nagy öröm ezt olvasni!!
      most már sokkal aktívabb lesz a blog! : )

      Törlés