2014. március 7., péntek

Mit egyek?

Sziasztok!

Egy nagyon egyszerű és gyorsan elkészíthető kaja ötletet hoztam ma nektek, ami mindezek mellett nagyon tápláló is. Több helyen is biztos olvastátok már, de mivel én is rendszeresen fogyasztom, így úgy gondoltam van értelme leírni. : )

Nem másról beszélek, mint a kásáról.

Az én adagom tökéletesen elég kb. délután kettőig, háromig. Kétszerre szoktam megenni, mivel olyan tápláló, hogy egyszerre nem is megy : )

Hozzávalók:
egy bögrényi tej
5 púpos evőkanál zabpehely
ízlés szerint édesítő (vagy méz)
fahéj

Ez az alap recept, de szoktam még bele tenni lenmagolajat is, egy picit. Ezek után már azzal turbózod, amivel csak szeretnéd, a határt tényleg a fantáziád és az ízlesed szabja meg. A képen én házi, sűrű szilvalekvárt tettem bele. Dúsítottam viszont már fekete-szőlő lekvárral is, mogyoróvajjal vagy sótlan mogyoróval, szezámmaggal, gyümölcsökkel, ízesített fehérje porral. Viszont el tudom képzelni zöldségekkel is. 

Reggelire ajánlanám, vagy inkább a délelőtti órákban. 

Jó étvágyat hozzá! : ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése