2014. május 27., kedd

Megéri?

Sziasztok!

Ti is hallottátok már ezt a kérdést? Esetleg tettétek már fel magatoknak? 
Nos én igen. 
Hallottam is és tettem is már fel magamnak a kérdést, hogy megéri-e az összes lemondás és verejték.

A választ szerintem Te is nagyon jól tudod, tedd a szívedre a kezed és gondold végig: éreztél már minimális, akár 0,01%-os bánatot és csalódást azért mert feladtad? 
Én igen, nem csak ennyit, nagyobbat is és hosszú éveken keresztül adtam fel újra és újra. Győzködtem magam, hogy "áá így is jó vagyok", "ilyennek is kell lenni", "öröklötten vagyok vaskos" és ehhez hasonlók. Játszott az örök klasszikus, a "nem baj, majd hétfőtől újra" és a "januártól keményen" is. 

De egyszer eljutsz oda, hogy felállsz és azt mondod elég volt! Elég volt magamért és elég volt azért, hogy megmutathassam!! Meg akarod majd mutatni magadnak és a kételkedőknek, hogy igen is menni fog! Na persze nem fánk zabálással meg TV nézéssel, hanem kemény munkával. Sajnálom, de máshogy nem megy.

Igen, lemondásokkal fog járni, verejtékkel fog járni, baromi izomlázzal és sóvárgással a hűtő előtt. DE ugyanakkor javuló közérzettel, szebb bőrrel, jobb állóképességgel, kisebb ruhamérettel és formásabb testtel, és ha ez még mindig nem lenne elég, azzal a határtalan boldogsággal és büszkeséggel, amivel emelt fővel fogod járni az utcákat és tudni fogod, hogy Te mindent megteszel!


Megéri!

2 megjegyzés: