2014. május 22., csütörtök

Sportmelltartó

Sziasztok!

Teljesen mindegy, hogy milyen sportról legyen szó, a sportmelltartó elengedhetetlen. Ez tartja helyén a lányokat, nem engedi rázkódni és ugrálni őket, ezáltal nem hagyja, hogy megnyúljanak a tartószövetek.
Összegyűjtöttem nektek párat.


Az első egy F&F-es példány, ami árban a középkategóriát súrolja alulról. Náluk szoktak lenni akciók, amikor két melltartót vehetsz ilyen áron, megéri figyelgetni az internetes oldalukat, illetve az üzletek fehérnemű polcait.

A H&M sportruházati osztálya elég jó árakkal rendelkezik, és ez a bolt nagyjából minden nagyvárosban megtalálható, így könnyedén juthatunk minőségi termékhez, kevés keresgéléssel.

A következő 5 termék a SportDirect.com oldalról van. Itt tudtok online is vásárolni, de szerintem tanácsosabb a próbálás, így ha nálatok is van SD a Tesco üzletben, akkor mindenképpen nézzetek be.
Nagyon meglepődtem a Lonsdale melltartó árán, hiszen igazán pénztárcabarát, és egy neves márkás terméknél ez igazán jó pont.
A Reebok, Adidas és Nike márkától választott termékek szintén középár kategóriásak, tehát ha valaki nagyon márkahű és ragaszkodik a már megszokott minőséghez, akkor itt nem csak tizenezerért fog találni sportmelltartót.
A Puma már drágább, de az oldalon nézelődve itt is található olcsóbb is.

Végül egy Decathlon sajátmárkás, Kalenji sportmelltartót mutatok nektek, ami árban újból sokkal barátibb. Több termékem is van már ettől a márkától és eddig mindig meg voltam velük elégedve.

Nem mutattam meg ugyan, de hébe-hóba a Lidl és az Aldi is kihoz egy-egy sportkollekciót, amiben rendszerint sportmelltartók is találhatók szintén 2000Ft környékén.

Ti használtok sportmelltartót?
Hasznosnak találtad ezt a bejegyzést?

2 megjegyzés:

  1. Nekem ugyan ilyen F&F-es van, meglepően jó egészen kellemes árért, csak ajánlani tudom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy ezt megírtad! ugyanis épp most gondolkozok egyet beszerezni onnan : ))

      Törlés