2014. július 11., péntek

Tej kérdés

Sziasztok!

Kicsit érdekes a cím, de mindenképpen szerettem volna írni nektek erről a tapasztalatomról. 
Én hatalmas nagy tej ivó voltam. El nem tudtam képzelni a napjaimat a tej nélkül. Sok étel után azt kívántam, de persze nem ittam többet belőle, mint vízből, sőt egy nap nem ittam meg egy liter tejet se, de mégis többet ittam, mint a család többi tagja.

Aztán ahogy elkezdtem a diétát, muszáj voltam minden tejet kiiktatni és csakis vizet ihattam/ihatok. A különböző üdítőkkel nem volt problémám, ugyanis már régóta csak ünnepnapokon ittam egy-egy pohárkával. 

Először nehéz volt, szívesen megittam volna egy pohárral, csináltam volna egy 3 az 1-bent, vagy zabkását. Most már viszont abszolút nem hiányzik! A fehérjét régen tejjel ittam, már sokkal jobban ízlik vízzel! 
Teljesen át lehet állni, és hozzá lehet szokni, mint ahogy ahhoz is, hogy viszed magaddal mindenhova a flakonodat. : )


2 megjegyzés:

  1. Én amúgy is kevés tejterméket fogyaszthatok, mert laktózérzékeny vagyok, de a laktózmentes tejecskémről nem tudnék lemondani soha :P Mellette persze nagyon sok vizet, natúr teát is fogyasztok, és nekem így tökéletesen megfelel a dolog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem az elején nehéz volt, amikor le kellett mondanom róla, de most már meglepően nem hiányzik : )

      Törlés