2015. január 10., szombat

Hogyan készítsd | Gesztenyés, aszalt szilvás csirkemell

Sziasztok!

Instagramon írtam nektek, hogy megírom a nemrég készített gesztenyés, aszalt szilvás csirkemell receptet. Pofon egyszerű elkészíteni, így bárkinek sikerülni fog! Itthon mindenkinek nagyon ízlett. : )


Az igazság az, hogy egy hirtelen felindulásból készítettem az itthon talált dolgokból. : D Tudtam, hogy van gesztenyepüré a fagyasztóba, az aszalt szilvával töltött csirkét pedig nagyon szeretem, így ez lett belőle. 


1 kiló előre felvágott csirkemell volt lefagyasztva, amit előző este kivettem, "majd készítek belőle valamit" alapon. A mell kockákat beleraktam egy jénaiba és öntöttem rá egy kevés olívaolajat. Ezután felcsíkoztam 11 db aszalt szilvát, amit összekevertem a lereszelt natúr gesztenyemasszával. Ráborítottam a csirkére, a kezemmel összeforgattam, majd ligh lapkasajtból raktam a tetejére pár csíkot. 

180 fokon sütöttem addig, ameddig a közepén is rendesen átsült a csirke. Villával kotortam ki egyet megnézni. : )

Ti szeretitek keverni a gyümölcsöt a hússal?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése