2016. február 13., szombat

Első humuszos élményem

Sziasztok!

Ti ettetek már humuszt? Én ma először.
Az igazság az, hogy én totálisan abban a hitben éltem eddig, hogy ez valami nagyon fancy cucc, ami miatt a pénztárcám csak sírna. Aztán ahogy az egyik új kedvenc youtuberemet néztem rá kellett jönnöm, hogy tévedtem.


A rózsaszín massza az. Igazából marha finom!! Szóval ajánlom mindenkinek.

1db cékla, 1 konzerv bab, citromlé, só és olivaolaj kell hozzá. Semmi más. A céklát megszúrkáltam egy késsel, becsomagoltam alufóliába aztán beraktam a sütőbe. Addig sütöttem míg teljesen puha nem lett. Meghámoztam, felkockáztam majd minden hozzávalót beraktam egy lábasba és botmixerrel összemixeltem. Ennyi az egész.

Nagyon finom, láthatjátok, hogy én gombás húshoz ettem köretként, igazából nagyon jól harmonizálnak egymással!

Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése