2016. február 2., kedd

Konditermes élményem

Sziasztok!

Most egy személyes tapasztalatot fogok veletek megosztani.
Szerencsésnek mondhatom magam, mivel van egy konditerem a lakásunktól 2 percre. Lényegébe akkor mehetnék oda, amikor csak akarok, hiszen most már baromi rugalmas az időbeosztásom. Viszont életemben először voltam ott hétfőn. 

Nagyon furcsa az emberi természet, mivel sose jelentett gondot emberek előtt beszélni, bármit is elintézni. Bármikor kiállok tömeg elég prezentálni, bármikor elmegyek a közeli futópályára, nem törődve azzal, hogy hányan vannak ott. Bármikor elmegyek bárhova egy csoportos órára, nulla feszültséggel. Viszont elmenni a terembe komoly kihívás volt! Konkrétan amikor az épület sarkánál jártam, még akkor is úgy gondoltam, hogy ééén visszafordulok. De persze győzött magamban a "kemény csaj" és a "na nehogymár megfutamodj" gondolat, szóval bementem. 

Az igazság az, hogy marha jó volt és egyben marha rossz. 
Nagyon jó volt mert nagyon élveztem és totálisan feltöltődve éreztem magam és egyben nagyon rossz mert ilyen hülyén nem is tudom mikor éreztem utoljára magamat. Merthogy az ott létem háromnegyedéig csak én voltam nő a terembe, na nem mintha utána jobb lett volna.... Baromira zavarban voltam, csak ott tépelődtem a súlyok előtt, körülöttem meg kb. 7 harmicas gyúrós pasi edzett. Na nem mintha a jelenlétük zavart volna, mert ők is pont ugyanannyira letojtak engem, mint én őket, de valahogy mégis nagyon zavarban éreztem magam. Nem vagyok gépekhez szokva, életemben nem edzettem még velük és így egyedül kicsit frusztráló volt. 

A futógép nagy barátom lesz azt már most tudom. Alap járaton szeretek futni (sosem gondoltam volna) a gépen meg nagyon bejött. Tök jó mert az emeleten vagyunk és az ablakba vannak rakva a futópadok, így elnézelődök közbe és észre se veszem, hogy mennyit futottam már. 

Holnap ismét megyek, remélem mostmár kevesebb feszültséggel. Mindenesetre nagyon érdekes, hogy a mélyvíz sosem zavart, mindig tudtam vele mit kezdeni, de ez mélyebb volt mindennél és a kemény csaj egy lányos zavarában tétovázó emberré változott. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése