2016. november 4., péntek

50 napos kihívás

Sziasztok!

Gondoltátok volna, hogy már csak 50 nap van Karácsonyig?
Én erre ma reggel jöttem rá és úgy döntöttem, hogy készítek magamnak egy 50 napos kihívást. Mint láthattátok a blog eléggé haldoklott az utóbbi időben, ez nem véletlen, hiszen totálisan bepunnyadtam, a sport és az egészséges étkezés is abszolút háttérbe szorult. Néha-néha előjött pár napra, aztán annyi is volt. Viszont ez egyértelmű, hogy nem mehet így tovább.

Nyakunkon a december és az ünnepek, ami együtt jár a sok finom kajával. Nyilván önkontroll kérdése, hogy felfalja-e az ember a házat is vagy sem, de én úgy gondolom, hogy egy rákészülés sosem árthat. Úgyhogy ennek a szép kerek számnak köszönhetően rákapcsolok és próbálok mindent megtenni annak érdekében, hogy a lehetőségeimhez és a mostani formámhoz képest a legjobbat tudjam hozni Karácsonykor.
Terveim szerint napi szinten osztom majd meg veletek a dolgokat, aztán meglátom, hogy hogy fog alakulni, érdemesebb lesz-e csoportosítani, ez még képlékeny.

Remélem érdekes és motiváló tartalmat tudok majd nyújtani nektek!


4 megjegyzés:

  1. én is, sok sikert és kitartást, én követni foglak :) (itt tuti, az életben meg, hát, igyekszem..:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! remélem fogok tudni újat mutatni, receptet vagy valamit :)

      Törlés