2016. november 23., szerda

Egészséges palacsinta recept

Sziasztok!

Jaaaj ezekkel a beígért határidőkkel gondban vagyok. Ma hoztam nektek az irtó finom, egészséges palacsinta receptet, amit láthattatok már a beszámolómban.

Hozzávalók: 

1 közepes méretű zöld alma
2 evőkanál nyílgyökérliszt
1 evőkanál kókuszliszt
1 evőkanál eritrit
1 tojás
Szafi fitt epres pudingpor

Az almát meghámoztam és nagy lyukú reszelőn lereszeltem. Ehhez hozzákevertem villával a többi hozzávalót, majd kanállal adagolva kisütöttem a palacsintákat kókuszolajon. Sűrű masszát kapunk, úgyhogy szépen lehet lapigatni, formálni a palacsintákat. Szafi epres pudingjából 1 adagot csináltam meg, ezzel rétegeztem.

Kicsit macerás de megéri!

2 megjegyzés:

  1. Erre a receptre már csak kép alapján is kíváncsi lettem volna, szóval,köszönöm. :)
    Meg fogom csinálni hamarosan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Tudom, hogy a két liszt nem a legolcsóbb és nem is hétköznapiak, de szerintem megéri beszerezni őket. Részben nem kell sok belőle és mégis laktató és elég lesz a reggeli, részben nem eszi ezt minden nap az ember :D plusz a nyílgyökérrel kb. mindent be lehet sűríteni.

      Törlés