2016. november 17., csütörtök

Kihívás | 41- 37 nap

Sziasztok!

Jajj de régen írtam már! Annyira nem jó így elhúzni a beszámolót mert ha szaladósak a napjaim, elfelejtem, hogy miket ettem :D Úgyhogy most agyalok...

Vasárnaptól nézve egészen keddig az ebédem és a vacsorám meg volt oldva, hiszen mindig ugyanazt ettem, zöldbab levest és baconba tekert csirkemellet, quinoával és karfiol rizzsel. Plusz 4 szelet karaj is le lett sütve, volt, hogy felesbe ettem. 

Mivel nem dolgoztam sokat, így be tudtam osztani, hogy indulás előtt melyiket eszem, majd hazaérve melyiket fogom. Ez nyilván attól függ, hogy hányra kell mennem dolgozni.

A reggelik sokkal fantázia dúsabbak voltak . Volt egy nap, hogy tojásrántottát ettem, azt hiszem azokat már nem fogom lefotózni mert teljesen felesleges, semmi újat nem tudok velük mutatni :D

Vasárnap reggel megcsináltam ismét a palacsintámat, most dupla adagot, mert anya is le akarta tesztelni. Holnap hozok róla amúgy bejegyzést! Egyik nap nagyon kísérletezhetnékem volt, így ki akartam próbálni az egyik Szafis terméket, amit nemrégen vettem. Ez látható a második képen: Szafi tejbegríz ízü kókuszos poralap rétegezve chiamaggal, tetején mogyoróvaj és mandulavaj. Illetve elkészült mégegyszer a palacsinta torony...csak akkor éppen gránátalmával. 


Ma reggelire egy Szafis ch csökkentett szemlét ettem, amit mandulavajjal kentem meg és két szelet csirkemellsonkát tettem bele, mellé pedig paprika volt. Meg utána lecsúszott egy kicsi sütőtök. Ebédre darált pulykából csináltam paradicsomszószos pörköltet, tönköly tésztát főztem ki hozzá, majd az egészet összekeverve megsütöttem a sütőbe, sajttal a tetején. Ezzel most úgy belaktam, hogy lehet már nem is fogok enni ma... :D 

Ennyi lett volna mára, legyen szép napotok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése