2016. november 12., szombat

Kihívás | 45- 42 nap

Sziasztok!


Megmondom őszintén, hogy az elmúlt napok az "utálom magam - soha többé nem eszek semmit - adjatok valamit enni" háromságban teltek. Lehet, hogy csak a nehezebb napok miatt ültem fel az érzelmi hullámvasútra, de a héten csak egyszer bűnözök elképzelésem rögtön meg is dőlt. Nem is nagyon fotóztam, hogy mit ettem, mert volt olyan nap, amikor délután jutott először eszembe, hogy kaja után nyúljak de volt olyan is, amikor lecsúszott egy puding és mellé egy kis keserű csoki is, végül megspékeltem az egészet kevés mogyoróvajjal... lásd a képen jobbra.


Ma éppen azt elemezgettem, hogy hogy lehet ekkora fejem... végül arra jutottam, hogy talán sikerült lelkiekben eljutni ismét arra a szintre, hogy holnap felállok, koronát igazítok és egy kis sporttal megfűszerezve folytatom a tervemet. Hiszen az önsajnálattal és a semmittevéssel nem leszek előrébb. Ezzel az 50 napos kihívással nem csak étkezési, hanem rutin változást is szerettem volna elérni. Úgy éreztem sokkal hasznosabban kellene eltöltenem a napjaimat. Nyáron olyan szépen beállt az, hogy időben megyek aludni, időben kelek fel reggel és sokkal produktívabb vagyok, hogy ezt szerettem volna visszahozni. Pláne így a vizsgaidőszak közeledtével. Azt legalább elmondhatom, hogy ezzel sikert értem el, szinte magamtól kelek reggel fél 8 körül és kezdem a napot.
Ezzel a morzsányi pozitív változással szeretném zárni a rövid leírást. 

Kellemes időtöltést kívánok nektek a maradék hétvégére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése