2016. november 8., kedd

Kihívás | 48-47-46 nap

Sziasztok!

Összesített napok jönnek, szerintem a vasárnap és a hét első napjai ilyenek lesznek, mivel javarészt ugyanazokat eszem. Szombaton úgy főzünk, hogy több napra, tehát teljesen feleslegesnek érzem leírni ugyanazt még kétszer, háromszor, úgyhogy nagy vonalakban:



Vasárnap reggelire ugyanúgy tojást ettem, csak egy banán csúszott még le mellé, valamint kókusztej. Délben, munka előtt gyümölcslevest ettem, munkába pedig - mivel este 10ig voltam - a már korábban is látott tarják vittem édesburgonyával és pár szem kelbimbóval. Hétfőn korán mentem dolgozni, de nem szeretek úgy elindulni, hogy nem ettem semmit, így egy cukkinis ch csökkentett zsemlét ettem meg a tarja kisült zsírjával és pár szem koktélcseresznyével. Ebédre ugyanazt vittem, mint eddig. Viszont a hétfő az farkas éhség volt...egész nap ettem volna, az lett a csaló napom is. Jajj igen a csaló nap... ismerem magam, nem vagyok robot. Egy héten egyszer, egy étkezés keretén belül vagy egy étkezéshez hozzácsapva (mint most is) engedélyezek egy kis csalást. Így fent tudom tartani a többi napot, mert tudom, hogy ott van az az egy nap, amikor megengedem magam. Persze nem falom fel a házat is, de ha eszek egy kis csokit, akkor eszek egy kis csokit. Így volt ez hétfőn is.


Nem elég, hogy kollégám és egyben barátnőm beállított egy meglepi aszalt barackos csokikával, de munka után anya is rábeszélt egy eritrittel édesített forrócsokira. Így ha már azt bevállaltam, akkor megettem ezt is és letudtam a heti csalásom. Hazaérkezésünk után ismét gyümölcslevest ettem, és mivel nőknél havonta ismétlődő események vannak, ami éppen esedékes volt nálam is, a nagy étvágyra való tekintettel megküldtem még a nap végét 2 tojásból készült rántottával. Nagyon nagy meglepetésemre nem egy csokigyárat faltam volna be egész nap csak szimplán folyamatosan korgott a gyomrom szinte. 







Ma reggel nem volt bennem kifejezetten édesség ehetnék, de megelőzve az esetleges délutáni vágyat, valamint kezdtem már kicsit unni a tojást is, finomságot készítettem. A képen almás palacsinta látható, epres pudinggal és egy kis csoki pasztillával. Külön posztba fogom leírni a receptet, egyelőre annyit szeretnék leszögezni, hogy mindenmentes és iiirtóó finom!

Mivel ma egész sokáig nem voltam éhes, így ebédre a megmaradt egy szem kis tarját ettem meg (a képet fent láthatjátok) koktélcseresznyével és fél cukkinis zsemlével.




Ez pedig a mai vacsorám lesz. Reszelt cukkini 2 darab tojással megcsinálva rántottának tarja zsíron. Plusz az ebédről maradt fél zsemle.

Igazából teljesen jól érzem magam ezekkel a kajákkal, nem éhezem (leszámítva a hétfőn, de az nem a megszokott nap volt) több mint két litert megittam az elmúlt napokban, úgyhogy az is szuperül halad. 3-4 között szeretnék meginni. 

Ma kíváncsiságból ráálltam a mérlegre és egy kilóval kevesebbet mutatott. Ezt persze nem lehet már sikerként elkönyvelni, de nekem pont elég arra, hogy a sikerélményem meglegyen és haladjak tovább az úton. 

Legyen szép napotok!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése