2016. november 5., szombat

Kihívás | 49 nap

Sziasztok!

Lement az első nap és azt kell, hogy mondjam kezdek helyre billenni. Sokszor megfogadtam már, hogy na mostantól újra odafigyelek, és majd olyanokat fogok enni, amit szabad, aztán semmi nem lett belőle mert már a rákövetkezendő napon éreztem, hogy felejtős az egész. Most ez teljesen máshogy van, érzem magamban azt az elszántságot, mit már régen nem és ennek nagyon örülök. A hétvége az mindig nagyon nehéz, hiszen még itthon élek, itthon pedig megszokott volt, hogy hétvégén  mindig sütök valami süteményt. Na most erről lemondtunk, anyával megbeszéltük, hogy a hónapba nincs sütizés...legalább is nem úgy, mint eddig. Így könnyebb, mert ha ott van a csábítás akkor ott van a csábítás, nem tudod kikerülni. Valamint nem tudok úgy enni, ahogy a hétköznapokban szoktam, valahogy többször jön rám az éhség, hamarabb eszek, minthogy éhes lennék. De ettől eltekintve egész jó kis nap volt.


A reggelim libazsíron sült tükörtojás volt, 3 darab, fél paradicsom, egy bögre narancsos rooibos tea és hozzá egy Safi fitt szénhidrát csökkentett zsömle. Az ebédem pedig gyümölcsleves. Nos a gyümölcs leves nem a legjobb, hiszen a gyümölcsök rengeteg cukrot tartalmaznak, de anyukám a lehető legjobb verzióban készíti, növényi tejet önt hozzá (jelen esetben kókusztejet), rizstejszínnel és nyílgyökér liszttel sűríti, valamint eritrittel édesíti. Sokat idegenkednek az ilyesfajta termékek használatától mert félnek, hogy milyen íze lesz...megmondom őszintén, nem tudnám megkülönböztetni a "régi módszert" az újtól, semmiben sem másabb az íze.


Délután pedig a második következett. Fokhagymás sült tarja, köménymagos édesburgonyával, kis kelbimbóval és céklával. És lecsúszott egy szelet egészséges sütemény. Mivel a sütés az egyik szenvedélyem és éreztem én, hogy délután lesz bennem egy "úgy ennék valami finomat" érzés, így az csúnya elcsábulásnak esélyt sem adtam. Készítettem egy lenmaglisztes piskótát, aminek az eredeti receptjét ITT találjátok meg. Én persze variáltam kicsit, chili nem ment bele, áfonya helyett almát reszeltem és kevertem a tésztájába. A tetejére pedig kicsi glutén és tejmentes csokoládécsepp került.

Ez lett volna a mai nap, 2 liter folyadékot megittam, még kb. 3 deci fog szerintem ma lecsúszni.

Szép estét nektek!

2 megjegyzés:

  1. A levest és a husit le tudnám gyűrni. :) Akár most is.
    Örülök, hogy megvan az elhatározásod, és kitartást hozzá!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) tudom két nap nem nap, de magamban tényleg a régi elszántságot érzem, amit másfél éve nem. Szóval örülök :)

    VálaszTörlés